Tirana Auto Sallon 2019 – Vizitorët

  • Të apasionuarit e sektorit;
  • Konsumatorë të interesuar në blerje individuale;
  • Përfaqesues kompanish të interesuar në flota makinash, dhe/ose produkte e shërbime të tjera;
  • Distributore;
  • Përfaqësues të markave të huaja;
  • Përfaqësues të institucioneve që prekim sektorin automotiv dhe sigurinë rrugore;
  • Përfaqësues të Ambasadave dhe Dhomave të ndryshme;
  • Shoqata të auto-ve;
  • Inxhinier, specialist dhe profesionistë të tjere të sektorit;

Të gjithë do të mund të informohen mbi proçesin e gjatë dhe unik të prodhimit të makinave deri në lançimin e tyre. Fjala e fundit e teknologjisë, modelet e fundit të makinave, test drive, drift show, forum, worshops, show, Special DJ, lojra, argëtim dhe jo vetëm!

Arsye për ta vizituar:

  • Informimi i vizitorëve mbi marka të ndryshme të makinave;
  • Prodhuesit, importuesit dhe ekspertë të sektorit do të promovojnë modele të larmishe, si dhe do te ofrojme informacionet me te reja të rreth auto-ve;
  • Njohja me furnizuesit e mëdhenj dhe sigurimi i marrëdhënieve të reja të biznesit;
  • Prezantime me teknologjitë më të fundit në zhvillim;
  • Argëtohim dhe show (DJ, Test drive, Drift, Video Games, Go Kart etj.);
  • Merrni pjesë në forumin informues dhe mësoni më shumë prej ekspertëve më të njohur të industrisë;
  • Njihuni me tendencat e reja të tregut;
    Bëni një hap përpara nga risitë dhe zhvillimet në treg;
  • Bëni një hap përpara duke u njohur me risitë dhe zhvillimet në treg
  • Merrni një vrojtim ekskluziv të kompanive dhe shërbimeve më të reja përmes shqyrtimit dhe testimit në vend.

Evente gjatë “Tirana Auto Sallon 2019”

  • Mbrëmje Gala – Dita e Hapjes (Me Ftesa)
  • Test drive me modelet e fundit
  • Ushqim, Kafe & Pije Freskuese
  • Konferencë / Forum Informues me Panele Ekspertesh dhe të Ftuar Ekskluziv të Sektorit;
  • Gara Go -Kart, garë në pistë
  • Workshop-e – Ndërgjegjësim, Diskutim, Debat & Informim
  • Rekrutime stafi nga markat prestigjoze të makinave / Open House
  • Drift SHOW
  • Lojra & Argëtim
  • DJ Special

Fushata promovuese:
Strategji plotësisht e integruar e marketingut për të siguruar numër sa më të lartë të pjesëmarrësve

  • Reklama dhe editoriale (botime të shtypura dhe online)
  • Spote ne TV dhe në Radio
  • Marketing Outdoors
  • Një fushatë intesive dhe e vazhdueshme e mediave sociale
    • Facebook (34k + pëlqime) , Instagram (2450+ ndjekës) , Twitter (235 + ndjekës), LinkedIn (165+ ndjekës )
  • Promovimi përmes shoqërive të kësaj industrie, përmes ekspozuesve dhe bashkëpunëtorëve
  • Një website plotësisht i integruar http://www.expocity.al/