Tirana Auto Sallon 2019 – Ekspozuesit

“Tirana Auto Sallon 2019” fton të gjithë shoqëritë si më poshtë të ekspozojnë produktet dhe shërbimet e tyre më të fundit, të kategorizuara si më poshtë:

  1. Motorrike
    • Makina pasagjerësh
    • Makina sportive
    • Makinat premium
    • Linja dhe mini-autobusë
    • Karvanët, shtëpitë e lëvizshme
    • Kamionë, Rimorkio dhe makina të tjera trailer
    • Automjete komerciale
    • Makina elektrike dhe automjete alternative
    • Motorçikleta dhe Motorr të madhësive të ndryshme
  2. Pjesët e këmbimit dhe aksesorët
    • Aksesorët e mjeteve motorike
    • Pajisjet audio dhe video të makinave
    • Pajisjet e komunikimit dhe navigimit të makinave
    • Paisje sigurie dhe Kamera sigurie
    • Rrota dhe goma
    • Pjesët për ndryshime të automjeteve
  3. Mirëmbajtja
    • Vajra dhe Lubrikante
    • Antiftize dhe solucione të tjera
    • Solucione për ruajtjen e të gjitha pjesëve të makinës
  4. Shërbime
    • Asistencë mbi Legjislacionin rrugor
    • Shkollat e drejtimit të automjeteve
    • Logjistikë
    • Riparime elektrike dhe diagnostikimi i mjeteve
    • Riparim dhe mirëmbajtje të sistemit të kondicionimit të auto-ve
    • Shërbim karotreci
    • Monitorimi i automjeteve GPS
    • Monitorimi i konsumit të karburantit
  5. Shërbimet financiare dhe software
    • Banka Leasing
    • Kompaani Sigurimi
    • Kompani teknologjike që ofrojnë programe software për këtë sektor;
    • Shërbime online dhe aplikacione të sektorit;

Pse duhet të jeni ekspozues

  1. Promovimi i brandit që përfaqësoni përballë konkurrencës, duke nxjerr në pah atributet unike të modeleve më të fundit;
  2. Mundësi për të gjeneruar klientë të rinj, si dhe kontakt i drejtpërdrejte me blerësit potencial, bashkëpuntorë, përfaqësues kompanish me interes blerje flotash etj;
  3. Realizimi i marrëdhënieve të reja ose ekzistuese me shoqëri të tjera pjesëmarrëse, si dhe takime B2B;
  4. Mbulim i gjerë mediatik me mediat kryesore në vend;
  5. Lançimi i modeleve tuaja më të fundit, me shfaqje personale përballë konkurrencës, si edhe blerësve potencial;
  6. Mundësia për të lançuar konferencë, workshop ose trajnime live gjate ditëve të panairit, ku mund të ftoni staf ose klient potencial.