Të dhëna nga më shumë se 13,000 vizitorë të ekspozitave tregtare në të gjithë globin, tregojnë modele te ndryshueshme pritshmërie. Ekspozitat tregtare shihen si kanale të qëndrueshme biznesi, por kanalet e tjera konkurruese mund të kenë një rritje edhe më të shpejtë. Megjithëse vihet re një prirje drejt “festivalizimit”, vizitorët e sotëm vlerësojnë më tepër përmbushjen e objektivave te biznesit sesa argëtimin. Problematikat konkrete të vizitorëve kanë të bëjnë kryesisht me veprimet e lehta për
Tregtia e lirë globale nuk është menyra natyrore e gjërave, ndaj do perkujdesje dhe të mirembahet. Sophus Reinert dhe Dante Roscini diskutojnë për tregtinë përgjatë kohërave dhe atë që na mëson historia. Pyetje: Cilat modele dalin nga historia që mund të na ndihmojnë të kuptojmë më mirë se ku jemi sot? Sophus Reinert: Për shumë njerëz, globalizimi është teleologjik, diçka që domosdoshmërisht bëhet më e fortë në kohë dhe çon në një botë gjithnjë e

Beauty Expo, një event për ty!

Posted by Enis Zajmi on dhjetor 14, 2018
0
Category: Blog
Nga Misela Patrioti Bukuria është një e vërtetë që ju pëlqen të gjithëve, pa u munduar të deformohet apo të tjetërsohet. Bukuria fiton shumë kur bashkohet me estetikën, i përngjason një koncepti të pakufizuar, por që mund të të krijojë një gjendje shpirtërore të mrekullueshme. Filozofia e bukurisë është një teori e vlerave, një manifestim i vetëbesimit, i krenarisë. Stili që shpreh bukurinë është efikas, fuqia e tij është emocionale, është art. Sektori i bukurisë
Edicioni i dhjetë i raportit Globex – Tregu global i ekspozitave tregtare dhe organizimeve – Vlerësimi dhe parashikimi në 2022 Raporti Globex 2018 tregon se rritja e tregut të ekspozitave tregtare në 2017, erdhi si rezultat i rritjes së lartë të vazhdueshme nga tregjet në zhvillim, ndërkohë që tregjet e maturuara, vazhduan të tregtonin në një mjedis të përmirësuar makroekonomik. Kina ka forcuar vendin e dytë në tregun e ekspozitave tregtar mbas SHBA në sajë
Rezultatet përfundimtare të studimit të parë botëror mbi rëndësinë ekonomike të eventeve të biznesit ballë për ballë, u publikuan ne Nentor nga Këshilli i Industrisë të Eventeve (EIC), i cili autorizoi hulumtimin. Rëndësia ekonomike globale e ngjarjeve të biznesit u krye nga Oxford Economics në kuadrin e një bashkëpunimi fillestar midis EIC dhe partnerëve, IMEX, Hilton, Fondacioni MPI dhe Fondacioni për Arsim PCMA. Duke u zgjeruar me tej, mbi gjetjet paraprake të shpallura më 17